..there are times, when all the world's asleep, the questions run so deep for such a simple man..

5.5.11

Ενημερωτικό

Γεια σας αγαπητοί followers! Λοιπόν, πλέον εκτός από ταινίες, συγκροτήματα και βιβλία, για τα οποία θα ξεκινήσω να γράφω συστηματικά μετά τις Πανελλήνιες, τώρα που έχω λίγο χρόνο θα γράφω για κάτι που θα μου παίρνει λιγότερη ώρα. Οπότε με αφορμή μια λίστα που έφτιαξα με "100 things I wanna do before I die" αποφάσισα να ξεκινήσω να γράφω για σκηνοθέτες και ηθοποιούς καθώς και τις ταινίες που έχουν κάνει ή στις οποίες έχουν παίξει αντίστοιχα. Γιατί στη λίστα μου έχω γράψει να μάθω τα ονόματα 200 ηθοποιών και 50 σκηνοθετών καθώς και ό,τι έχουν κάνει και γενικά πράγματα γι' αυτούς. Και ανακάλυψα πως ό,τι έχω γράψει μέχρι τώρα πως θέλω να κάνω πριν πεθάνω, περιέχει τη φράση "να μάθω". Θέλω να μάθω πολλά πράγματα όπως διαπίστωσα. Ας πούμε θέλω να μάθω γεωγραφία, διότι πάντα ήμουν αγεωγράφητη και ιστορία γιατί πάντα ήμουν ανιστόριτη και είναι απαράδεκτο. Λοιπόν όπως είπα, αυτό θα κάνω από δω και στο εξής μισή ώρα κάθε βράδυ πριν πάω για ύπνο, θα γράφω ένα μικρό άρθρο, μήπως κι έτσι καταφέρω να κουράσω τα μάτια μου και να κοιμηθώ πιο εύκολα. Άλλο κι αυτό. Δε μπορώ να κοιμηθώ με τίποτα πια από το άγχος. Πω. Έμεινε μια βδομάδα ακριβώς. Τέτοια ώρα σε μια βδομάδα, 12.40, θα έχω τελειώσει με την Έκθεση. Πφ. Anyway. Τώρα πάω να διαβάσω Μαθηματικά (-.-). Θα γράψω το βράδυ για τον Arronofsky.
Α. και κάτι άλλο! Θα κάνω μια απόπειρα να γράφω στα Αγγλικά, για να μπορούν περισσότεροι να διαβάσουν τα άρθρα, γιατί έχω κατά καιρούς και αναγνώστες απ' το εξωτερικό! :) Αλλά και για να γίνει πιο γνωστό το blog. Χμ! Αυτά λοιπόν.
Adios!

No comments:

Post a Comment